søndag den 4. marts 2012

En blog...en blog...


Jeg sidder her og tænker på hvad man mon skal skrive i sit første indlæg.
Det er altid svært at starte noget nyt. Om det så er en blog eller en start på en ny del af livet. Det er som forår, livet starter forfra efter en lang og kold vintertid.
Man ved ikke rigtig hvad man skal stille op, og har ingen idé om hvad man kan forvente.
Det er lidt sådan har jeg det lidt nu. Det er noget helt nyt og ukendt det med at blogge. Men nu har jeg valgt at kaste mig ud i det også må vi se hvordan det kommer til at gå.
Jeg håber selvfølgelig på det bedste :)






Billederne er taget ude i min egen have.

3 kommentarer:

  1. Dejligt med noget påske!
    Btw, pisse fed blog! Tag lige et kig på min :-)

    http://heylittleguys.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have :)
    - og selfølgelig kigger jeg da lige forbi :)

    SvarSlet
  3. fin og inspirerende blog du har :-)
    følger dig nu - kig forbi mig, så kan vi måske følges?

    /// http://www.camillaoe.blogspot.com/

    SvarSlet