fredag den 9. marts 2012

En cykeltur i forårsvejr

Hej i dejlige mennesker!
Mig og min skønne roomie cyklede en tur til Nørre Aaby i dag for at veksle Euros til mønter.(vi skal nemlig på en over sej tur til Østrig hvor vi skal stå på ski!)
Det var lidt af en mission. Vi endte med at tilbringe halvanden time i Nørre Aaby, der ikke lige frem er verdens mest interessante by. Det viste sig så at den bank vi ville veksle pengene i ikke havde Cent så det med at veksle Euros blev ikke til noget... Til gengæld fik vi motion, slik fra Rema 1000, var på biblioteket (jeg har lånt et hav af bøger om fiskerig så min søde kæreste kan være stolt af mig når jeg ved hvordan man fisker) og jeg fik købt mig en hvid skjorte i genbrugsforretningen. Så alt i alt blev det en ret så vellykket tur selvom at vi ikke fik vekslet vores penge.









- Min dejlige hvide skjorte!

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fed(altså skjorten). Nogle fine og stemningsfulde billeder i har fået taget. DET JO SYGT hvor fed din blog er!

    kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Virkelig fedt indlæg søde dig! Jeg er helt vild med din blog og nu er jeg selvfølgelig læser af den <3 Måske du vil kigge forbi min og blive det af min?
    Knus Frederikke
    www.obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Nadia.
    Super fed blog,
    vil klart være fast læser!
    Måske kan vi følges.
    idakhansen.blogspot

    SvarSlet