fredag den 13. april 2012

Friends forever

Kender i det hvor så lidt kan gøre så meget?
Sådan en følelse fik jeg da jeg åbnede en mail fra min skønne veninde. Det var fantastisk! Jeg elsker at hører fra hende og savner hende rigtig meget.
Jeg mangler hende rigtig meget i min hverdag. Dengang vi gik i folkeskolen lavet vi ALT sammen. Det savner jeg.
Jeg savner den pige jeg ved jeg kan stole 100% på og som altid vil være der for mig når jeg har brug for det.
Der for har jeg valgt at lave dette indlæg kun til ærer for hende for hun er i sandhede en man skal holde af. Og sætte pris på.
Hun er en veninde af den fineste af slagsen.
En dyrebar, smuk, skøn, dejlig og altid glad person som jeg holder rigtig meget af.

-Har i ikke også selv en veninde der bare betyder alt?




1 kommentar:

  1. Hvor sødt!
    Fed blog! Er nu fast læser og håber du tjekke min blog og smide en kommentar og blive fast læser!:-D
    xoxo- www.nollenollesblog.blogspot.com

    SvarSlet